Codzienne zakupy i zmagania, aby starczyło do pierwszego. Jestem za biedna, aby kupować byle co. Prowadzę DG i staram się jakoś związać koniec z końcem.
Blog > Komentarze do wpisu

System dopadnie nas wszędzie?

Gdy w w czerwcu odchodziłam z pracy - zabrałam z sobą służbową komórkę. Moja była firma przygotowała mi dokumenty cesji i udałam się do salonu operatora. Załatwiłam, telefon jest przepisany na mnie. Już dostałam i zapłaciłam pierwszy rachunek.
Ponieważ lubię mieć kontrolę nad własnymi sprawami - zalogowałam się na swoje konto na stronie operatora, posprawdzałam sobie także ustawienia i blokady. Przy okazji postanowiłam podpiąć sobie pod rachunek także moją kartę Payback (zbieram punkty głównie podczas zakupów w Realu) i tu natknęłam się na niemiła niespodziankę. Okazało się, że mój numer jest zdefiniowany jako Firma, a z karty Payback mogą korzystać tylko klienci indywidualni. Cóż, wprawdzie mam zamiar założyć firmę, ale póki co - jestem jak najbardziej indywidualna i postanowiłam, że muszę to zmienić. Online się nie udało, skorzystałam więc z infolinii. Sprawdzanie trwało dłuższą chwilę i na końcu od miłej konsultantki dowiedziałam się, że niestety.  Wprawdzie jestem klient indywidualny, ale SYSTEM zapisał mnie jako Firmę i nic nie da się zrobić. Przepisanie odwrotne jest możliwe, ale z firmy na nie-firmę - SYSTEM nie pozwala. I nic nie da się zrobić.

A ja naiwnie myślałam, że odchodząc z mojej korporacji - już nigdy nie usłyszę tego, co do czerwca było dla mnie codziennością: SYSTEM nie pozwala. Niestety, jak widać jego macki są wszędzie :)

poniedziałek, 26 lipca 2010, marzatela












Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
2010/07/26 14:27:17
Przechodząc do innego operatora ze zmianą numeru status firmy nie podąży za Tobą. Złóż taką sugestię aktualnemu operatorowi - może wtem system pozwoli.
-
2010/07/26 15:07:00
Niezły pomysł, wypróbuję. Tym bardziej, ze dziś otrzymałam kolejny rachunek, w którym wyszczególniono mi rozmowy w ramach i poza grupę biznesową. Tez mam w planach prośbę o wyszczególnienie tej grupy. Jako telefon służbowy miałam rozmowy z wszystkim nuemrami tego operatora oraz na wszystkie stacjonarne za darmo. Obecnie, po cesji taryfa jest fatalna i tak muszę więc wybrać nową.
Zależało mi na numerze, choć operatora też nie chciałabym zmieniać, postraszyć jednak mogę.
-
2010/07/26 17:56:26
-
2010/07/27 00:20:00
Zachowanie numeru to teraz nie problem.
-
2010/07/27 06:06:21
@fidelio
Dobre :)
-
2010/07/27 06:09:35
@Avianca
Oczywiście. Tylko, ze gdybym odeszła z firmy nie zabierając telefonu - to ten numer pozostałby w firmie, moze dostałby go ktoś inny. A ja sie przyzwyczaiłam, mam go od początku świata (komórkowego).
-
Gość: Kuba, 212.160.172.*
2010/07/28 15:00:03
Przyzwyczajenia należy zmieniać - na lepsze tak samo z telefonami :-)
Sama wiesz jak to działa tutaj
Pozdrawiam - ja ciagle zaklikany , czytając wiem co u Ciebie
Pa
-
2010/07/28 16:46:18
@Kuba
Klikaj, klikaj. Euro spada i wartość moich zagranicznych aktywów też przez to nie rośnie - musisz to nadrobić :)
I mógłbyś czasem zadzwonić - mnie na to nie stać.

PS.1 - wiesz, że w normalnym świecie na ogół obowiązuje logika?
PS.2 - zgaś światło!












ministat liczniki.org