Codzienne zakupy i zmagania, aby starczyło do pierwszego. Jestem za biedna, aby kupować byle co. Prowadzę DG i staram się jakoś związać koniec z końcem.
Blog > Komentarze do wpisu

UPC znowu na cenzurowanym

Klientem UPC jestem od wielu lat, na tym blogu też często o tym pisałam:
UPC
I coraz bardziej jestem niezadowolona. Nie tylko pogorszyła się jakość usług, to jeszcze w dodatku poziom obsługi klienta jest na fatalnym poziomie.
Od kilku dni znowu sprawdzam to na własnej skórze. W piątek w ubiegłym tygodniu zaczął mi siadać internet. Chwilami bardzo dobrze, chwilami nic, chwilami transfer liczony na poziomie kilkudziesięciu kb/s. Wybrałam się do sąsiadki - u niej to samo. No więc chwyciłam za telefon. Oczywiście musiałam wysłuchać po kolei wszystkich automatycznych zapowiedzi, odpowiedzi i nagranych porad. Przy okazji jednak dowiedziałąm się, że w przyszłym tygodniu będą prace planowe i przez kilka godzin nie będzie niczego. Fajnie, szkoda tylko że nikt w UPC wpadł na pomysł, aby taki komunikat umieścić również w internecie. W miejscu do tego przeznaczonym nie ma żadnej informacji.

 

komunikaty UPC

A potem, jak zwykle muzyczka i cierpliwe czekanie na zgłoszenie się konsultanta. Gdy po 20 minutach w końcu zgłosił się żywy człowiek - rozmawiał ze mną tak, jakby miał do czynienia z tą blondynką z reklamy UPC. A ja akurat jestem brunetką....
Internet akurat zaczął działać dobrze, uszkodzenia nie stwierdzono.
W sobotę było też w miarę dobrze. Połączenie straciłam tylko raz i to na dosyć krótko. Gdy jednak chwyciłam za pilota od telewizora, aby obejrzeć nagrany wcześniej film - okazało się, ze nic z tego. Wszystko to, co było nagrane - zniknęło, 100% wolnego miejsca. Próba nagrani czegokolwiek tez kończy się niepowodzeniem. W traakcie ogladania programu na żywo wprawdzie mogę zatrzymac program, ale o wszelkim cofaniu, przewijaniu itp. można zapomnieć, trzeba wyłączać dekoder. Nagrywarke ostatnio miałam wymienianą we wrześniu i od początku wydawało mi się, ze coś jest z nią nie tak. Póki jednak działała - nie było problemu. Teraz wygląda na to, że po prostu padł dysk nagrywarki.
Chcąc oszczędzić sobie kolejnych kosztów rozmów (czyli wysłuchiwania komunikatów, muzyczki itp.)  telefonicznych z UPC - postanowiłam zgłosić awarię przez formularz na stronie UPC. Wypełniłam, wysłałam dostałam mailem automatyczne potwierdzenie. I czekam. Wygląda jednak na to, że w UPC ktoś przeoczył fakt, ze mamy XXI wiek. Kompletny brak reakcji. Wczoraj wieczorem więc zadzwoniłam. Połączenie uzyskałam już po 15 minutach - to sukces. O dziwo - serwis przyjdzie już dziś, a nie jak to zwykle bywało - po 4 dniach od zgłoszenia.
Ciekawe, co będzie dalej? Tym razem mam zamiar upomnieć się o zmniejszenie abonamentu za czas awarii. I pewnie będę miała temat na następną notkę :(

 

środa, 07 listopada 2012, marzatela












Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
2012/11/07 08:37:41
UPC- nie mogę się doczekać kiedy skończy mi się umowa. Natychmiast ją rozwiążę. Wyjątkowo beznadziejna firma. Kilka awantur miałam. Płacę jak za zboże. Znajomi polecają Vectrę.....
-
2012/11/07 09:31:57
@Milagros
Ja też coraz częściej zgrzytam zębami. Jakoś usług coraz gorsza, a obsługa klienta - fatalna.
-
2012/11/07 13:16:08
Ale reklamy mają fajne :)
-
2012/11/07 14:44:36
@Avianca
Fajne, choć mało poprawne. Blondynki wcale nie są takie głupie.
-
2012/11/08 09:30:31
Najlepsze jest to, że kiedy nie chcesz to dzwonią z ofertami po 100 razy dziennie, a kiedy ich potrzebujesz to czekasz 15 minut na połączenie z konsultantem. Takie realia...
-
2012/11/08 10:02:09
@Kamel
Połączenia wychodzące maja priorytet - trzeba sprzedawać kolejne usługi.
Nawet zgłaszając uszkodzenie - za każdym razem też mi proponują dodatkowo telefon. Ostatnio odpowiadam, że nie chcę, gdyż jestem niezadowolona z jakości usług.
-
2012/11/13 19:31:02
Ta, jasne, już widzę, jak komukolwiek zmniejszają abonament.
Też mam UPC, ale niestety jeśli chodzi o internet - żadnej alternatywy. A pracuję w domu.
-
2012/11/13 21:24:07
@Andyk
Tez jestem ciekawa, czy dostanę ten rabat. Moja korespondencja z UPC się rozwija:
Reklamacja w UPC












ministat liczniki.org